سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روش صحیح پنکک زدن به صورت

روش صحیح پنکک زدن به صورت

پنکک جزء وسایل آرایشی پراستفاده به حساب می آید که می توان به جای کرم پودر هم استفاده کرد. استفاده کردن از پنکک آرایشی باعث جذب چربی پوست و زفع عیبهای پوستی می شود، همینطور استفاده از پنکک کمک می کند در پوست شما در طی روز کمتر برق بزند و ظاهری مات و عادی داشته باشد.

همانگونه که می دانید، پنکک آرایشی نوعی از آرایش به حساب می آید، که پایه آن، سنگین، ضخیم، و دارای موم و روغن بوده است و با استفاده از آن، می توان پوشش دهی بسیاری را بر روی پوست صورت به وجود آورد. بیشتر از این نوع کرم های فشرده در سالن های تئاتر و سینما برای بازیگران و مدل ها، استفاده می شود.

 هدف اصلی استفاده از پنکیک بر روی پوست، مخفی کردن عیبها و نقص های روی صورت است که به موقع استفاده از کرم پودر فشرده، همه قسمت ها و ناصافی ها را یکدست کرده و زیبایی ویژه ای به چهره می دهد. و خانم هایی که زیاد از استخر استفاده می کنند یا زیاد عرق می کنند نیز به آسانی می توانند از کرم پودر فشرده یا همان پنکک استفاده کنند، این پنکیک های ارایشی خاصیت ضدآب داشته و در آب هم مقاوم هستند.

 خانم هایی که  پوستی چرب دارند، بیشتر از پنکیک استفاده می کنند، زیرا این کرم  پودرفشرده خیلی مقاوم بوده و سبب ریزش نمی شود و حتی براق بودن پوست را هم می گیرد. یکی از نکته های مهم در خرید کرم پودر فشرده برای پوست چرب،داشتن برچسب (Oil Free) یا (Matt) بوده،که داشتن این برچسب نشانه این است که صورت هایی که دارای جوش و چرب هستند ، مانع از جوش زدن دوباره می شود.

 آموزش پنکیک زدن صورت

وسایل مورد نیاز:

- کرم پودر

- پنکیک فشرده یا شل

- اسفنج آرایشی

- قلموی پودر

 آماده سازی صورت:

شست و شوی صورت با شوینده ملایم:

 

برای شست و شوی صورت خود از یک پاک کننده صورت و آب ولرم استفاده کنید. روی بخش هایی که چربی بیشتری دارد، مثل پیشانی و بینی تمرکز کنید. آنگاه صورت خود را با آب خنک بشویید تا منفذ های پوست شما بسته شود و با یک حوله تمیز خشک کنید. با پاکسازی چربی صورت، جای تمیزی برای آرایش شما به وجود می آید.

 مرطوب کننده بزنید:

قدری کرم مرطوب کننده را به صورت و گردن خود بمالید تا پوست شما آبرسانی گردد. مرطوب سازی پوست سبب می‌شود تا پنکیک شما خشک به نظر نیاید. بگذارید مرطوب کننده به مدت 60 ثانیه روی پوست شما بنشیند تا به طور کامل جذب شود.

 پرایمرآنگاه به پوستتان پرایمر بزنید تا آرایش بهتر جذب  شود و دوام آن افزایش پیدا کند. پرایمر برای این هست که آرایش به طور کامل روی پوست بنشیند و مرطوب کننده جایگزین آن نیست اما اگر پرایمر در اختیار نداشتید، می توانید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.

--------------------

محصولات لاکچری کوین

قیمت پنکیک لاکچری کوین

کرم روز و شب لاکچری کوین

دوراکلین نانوسان بیز

عکس کرم روز و شب لاکچری کوین