سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فواید ماسک زغالی برای پوست صورت و نحوه استفاده از آن

در سال جاری استفاده از زغال چوب در لوازم آرایشی و بهداشتی رواج فراوانی داشته است. جالب است بدانید، زغال از زمان‌های گذشته جهت شست‌وشو، دفع عفونت‌ها و سموم مورد استفاده قرار می‌گرفته است. ماسک زغال یا بلک ماسک درست شده از زغال فعال چوب است. در حقیقت زغال فعال، پودر به‌دست آمده از سوختن زغال چوب در حرارت زیاد است.

زغال فعال افزون بر فواید زغال، دارای قدرت چسبندگی و جذب چربی بسیار بالا هم می‌باشد و به همین علت به ترکیبات ماسک‌های پوست اضافه شده است. اگر کنجکاو هستید که ماسک زغال برای چی خوبه، باید بگوییم که ما در این مقاله قصد داریم در رابطه با فواید ماسک زغال برای پوست بدن و صورت و همچنین طرز استفاده ماسک زغال توضیحاتی برای شما ارائه دهیم.

زغال فعال موجود در ماسک زغالی چیست؟ 

 

چیزی که ما با عنوان زغال می‌شناسیم، در حقیقت زغال فعال شده چوب طبیعی است. زغال چوب فعال، مدت زمان بسیاری است که به منظور ماده‌ای ارزشمند شناخته شده است. توانایی زغال فعال در جذب آلاینده‌ها و سموم، آن را به ترکیبی فوق‌العاده و کاربردی تبدیل کرده است. تا قبل از این، زغال فعال در تولید محصولات بهداشتی و بیمارستانی کارآیی داشت.

اما در سالیان اخیر، استفاده از آن در محصولات پوستی هم رایج شده است. ویژگی پاک‌کنندگی ملایم و تاثیرگذار زغال فعال و قدرت آن در کنترل چربی طبیعی پوست، این ماده را به انتخابی ایده‌آل جهت تولید محصولات مراقبت پوست تبدیل کرده است.

زغال فعال استفاده شده در محصولات مراقبت پوستی، غالبا با اصطلاح Pure Active که طیفی از زغال فعال فشرده شده است، شناخته می‌شود. زغال Pure Active، دارای ذرات بسیار قدرتمند و فعالی است که در انواع اسکراب، ماسک، اسکراب، سرم و … استفاده می‌شود.

 آشنایی با فواید زغال فعال برای پوست 

 

به‌کارگیری از ذرات فعال شده زغال چوب یا همان Pure Active در تولید ماسک‌های مراقبت از پوست، یکی از داغ‌ترین خبرهای دنیای زیبایی است. ذرات زغال فعال، به دلیل قدرت بسیار زیاد خود در سم‌زدایی و پاکسازی پوست مورد توجه واقع شده‌اند.

تاثیرگذارترین فواید ماسک زغال برای پوست، عبارت هستند از:

 روشن کردن پوست

پوست صورت ما در طی روز در معرض انواع گرد و غبار، آلودگی‌ها، اشعه ماورا بنفش آفتاب و … قرار گرفته که ممکن است درصورت رسیدگی نکردن به آن، پوست دچار مشکلاتی شود. این عوامل، سبب کدر شدن پوست و تجمع هرچه بیشتر سلول‌های مرده و آلودگی‌ها می‌گردند.

اینجاست که ذرات زغال فعال جلوه‌نمایی می‌کنند. ذرات زغال، دارای قدرت لایه برداری کاملا ملایم و در عین حال موثری هستند. این ذرات با حرکت بر سطح پوست افراد، آرام آرام سلول‌های مرده را از بین برده و بدین ترتیب، رنگ پوست را روشن‌تر می‌نماید و درخشندگی بی‌نظیری به صورت هدیه می‌بخشد.

پاکسازی عمقی

 

حتما شما نیز متوجه شده‌اید که گاهی اوقات پوست کدرتر از حالت معمول به نظر می‌رسد .جالب است بدانید مواردی مثل انباشتگی ذرات آلاینده و آلودگی‌های محیطی، از عاملان اصلی این مشکل به شمار می‌روند.

این مواد، با گذشت زمان در منافذ پوستی تجمع یافته و با نفوذ به لایه‌های عمقی پوست، موجب کدر شدن و تیرگی آن می‌شوند. ذرات Pure Active موجود در ماسک زغال فعال، در این شرایط همچون آهنربا عمل کرده و تمام آلودگی‌ها را به سوی خود می‌کشانند. در آخر، این ذرات فعال یک پاکسازی عمقی برای پوست فراهم می‌کنند که نتیجه آن شادابی و طراوت چهره‌ شماست

----------------

قیمت کرم شب و روز لاکچری کوین

ماسک زغال کربن ویتابلا

ماسک صورت اصل ویتابلا

محلول تقویت مژه لاکچری کوین

هیر فرند دکتر بیز